Pigesejlads 2022

De små forårstegn i luft og jord får sejlertrangen til at spire
Der afholdes opstartsmøde for Pigesejlads torsdag den 7. april kl. 19.00 i Kolding Sejlklubs lokaler, Dokvej 1, 6000 Kolding. Vi planlægger at kunne starte sæsonen op torsdag d. 28. april

Pigesejlads i Kolding sejlklub har i sin nye form eksisteret i 6 år og har ca. 30 medlemmer. Vi går således ind i vores 7. sæson og håber på flere kvinder og flere både.

Hos os i Pigesejlads drejer det sig om, at kvinder, der kan sejle, får mulighed for at arbejde sammen som besætning, tage selvstændigt ansvar for beslutningerne, samle intens sejlererfaring, lære båden godt at kende m.v. Det drejer sig også om at skabe et fællesskab for kvinder omkring sejlads og få store oplevelser sammen.

Pigesejlads er for kvinder med duelighedsbevis eller tilsvarende praktisk erfaring med at sejle. Desuden anbefaler vi, at man er medlem af Kolding Sejlklub. Vi sejler om torsdagen.

På opstartsmødet den7. april vil du få information om sæsonens program, både og besætninger samt andre praktiske oplysninger.

Vi har første sejlads torsdag den 28. april, hvor vi mødes kl 18.00 i klubhuset.

Hvis du har en båd, du gerne vil byde ind med til pigesejlads, så vil vi rigtig gerne have besked om det inden den 7. april. Skriv til Jane janelundbaek59@gmail.com og informér om bådtype og antal mulige gaster.

Prisen for 2022 er sat til kr. 500 per deltager . I år vil der også være mulighed for at sejle med J80 med forskellige besætninger på skift

Har du yderlige spørgsmål, eller kan du ikke komme den 7. april, men er interesseret, så skriv til Jane janelundbaek59@gmail.com eller Karin Kloe@hotmail.dk, og angiv hvilken sejlererfaring du har.

TILMELDING KLIK HER