Praktiske Informationer

Praktiske informationer

• Vi sejler hver torsdag fra først i maj til slut september.
  • Vi mødes hver gang kl. 18.00 ved/i klubhuset og fordeler os i bådene. Mød op selv om den båd, du normalt sejler på, ikke kommer på vandet. Så finder vi en anden plads til dig.
  • Vi sejler ca. indtil kl. 20.15.
  • Efter sejladsen mødes vi i klubhuset til evaluering og hygge. Vi skiftes til at have noget spiseligt med.

Deltagergebyr

• Det koster (fastlægges ultimo marts ) pr. person at deltage i pigesejlads pr. sæson.
  • Vi anbefaler desuden, at du er medlem af Kolding Sejlklub.

Kapsejladser og sociale arrangementer

Ud over at sejle torsdagssejlads, deltager flere af os i kapsejladser som fx Flæsingen-Fælkøjet, fællessejladser i Skærbæk, Brandsø Rundt, Fænø Rundt, m.fl. og sociale arrangementer så som Pinsetur, weekendturen ”Rundt om en ø”, Grill-tur til Paradisbugten, og afslutningsfest i Sejlklubben.

Interesseret?
Så skriv til Jane janelundbaek59@gmail.com eller Karin Kloe@hotmail.dk , hvis du vil vide mere