Kontingent

Kontingentopkrævning

Kontingent opkræves efter Generalforsamling i april måned.

• Medlemmer, der er meldt ind inden sommerferien men efter den generelle kontingtopkrævning opkræves umiddelbart inden sommerferien.
  • Medlemmer, der er meldt ind efter sommerferien opkræves med 50% kontingent i henhold til vedtægterne. Dette sker i september måned.

Såfremt du er tilmeldt betalingsservice opkræves via PBS ellers vil du modtage et girokort via PBS.

Vi anbefaler, at du tilmelder dig PBS da denne løsning er langt den billigste for klubben. Opkrævning via girokort medfører en ikke ubetydelig merudgift for klubben, da vi skal betale et gebyr til PBS for at udsende kontingentopkrævning som girokort. Hertil kommer, at indbetalingerne skal håndteres manuelt i klubben.

Kontingentsatser godkendt på Generalforsamlingen d. 9. marts 2023:

Fartøjsejer – kontingent per år kr. 1.050.
Medlem over 25 år med egen båd, og som ønsker en havneplads i Kolding Lystbådehavn.

Aktiv / gast – kontingent per år kr. 950.
Medlem over 25 år. Du er aktiv sejler, men har ikke egen båd.

Familiemedlemsskab – kontingent per år kr. 1.250.
I er begge over 25 år og er ægtefæller eller samboende på samme adresse og ønsker begge at være medlem af klubben. Begge skal oprettes som medlem. Kontingentet opkræves under et.

Juniorer mellem 6 og 24 år – kontingent per år kr. 650.
For dig som dyrker jollesejlads, f.eks. Optimist, Zoom, FEVA, Laser eller andet eller vil deltage i Sejl og Studer sejlads.

Pensionistmedlemskab (kun nuværende i kategorien) kontingent per år kr. 725.

Lukket for tilgang.

Passiv / støttemedlem – kontingent per år. kr. 575.
Du ønsker at støtte Kolding Sejlklub og at deltage i klubbens arrangementer, men uden at være aktiv sejler. Dette medlemskab giver jfr. vedtægterne ikke stemmeret på Generalforsamling.