Indmelding i klubben

Indmelding i Kolding Sejlklub

Indmelding i Kolding Sejlklub sker via klubsystemet Conventus.

Hvis du er nyt medlem og ikke er registreret i Conventus, så skal du trykke på nedenstående link og vælge “Nyt medlem” og udfylde med de påkrævede oplysninger.

Når du melder dig ind i klubben bedes du samtidig tilmelde dig PBS-betaling, som er den betalingsform vi har valgt for kontingentbetalinger. Det sker ved at du efter oprettelse af login og stamoplysninger går ind i PBS.

Feltet nyheder bedes udfyldt såfremt du vil være sikker på, at du hele tiden er ført ajour med informationer om Kolding Sejlklub.

Du skal i forbindelse med din indmeldelse angive hvilken form for medlemsskab du ønsker (kontingentsatser godkendt på Generalforsamlingen d. 9. marts 2023:

Fartøjsejer – kontingent per år kr. 1.050.
Medlem over 25 år med egen båd, og som ønsker en havneplads i Kolding Lystbådehavn.

Aktiv / gast – kontingent per år kr. 950.
Medlem over 25 år. Du er aktiv sejler, men har ikke egen båd.

Familiemedlemsskab – kontingent per år kr. 1.250.
I er begge over 25 år og er ægtefæller eller samboende på samme adresse og ønsker begge at være medlem af klubben. Begge skal oprettes som medlem. Kontingentet opkræves under et.

Juniorer mellem 6 og 24 år – kontingent per år kr. 650.
For dig som dyrker jollesejlads, f.eks. Optimist, Zoom, FEVA, Laser eller andet eller vil deltage i Sejl og Studer sejlads.

Passiv / støttemedlem – kontingent per år. kr. 575.
Du ønsker at støtte Kolding Sejlklub og at deltage i klubbens arrangementer, men uden at være aktiv sejler. Dette medlemskab giver jfr. vedtægterne ikke stemmeret på Generalforsamling.

Handicap – kontingent per år kr. 950.

For dig som er handicappet og ønsker at dyrke sejlads i trygge rammer. Læs mere under handicap