Kursus i Navigation (Teoretisk duelighed) – 2022/23

Kolding Sejlklub – Sejlerskolen

Som led i sejlerskolens duelighedsuddannelse tilbydes Navigation i vinterhalvåret.
Forløbet afsluttes med eksamen i teoretisk duelighed.
Du lærer om søvejsregler, navigation, søsikkerhed, forebyggelse og bekæmpelse af brand i mindre fartøjer og beskyttelse af havmiljøet.

Tidspunkt:

Start tirsdag den 25. Okt. Kl. 19.00 – 21.00
Undervisning hver uge: Uge 43 – 51, 2-13 (Ferie i uge 52, 1 og 7)

Slut:

Eksamenstidspunkt/sted fastsættes efter aftale mellem censor og underviser.
Men der sigtes efter fredag i uge 15.

Hjemmearbejde

Udover undervisningen skal der forventes et vist tidsforbrug til hjemmearbejde!!!

Underviser

Susan Sørensen
Instruktør og Yachtskipper

Eksamen:

Eksamen består af en mundtlig og skriftlig del.

Pris:

1750,- kr. pr. deltager. Dette beløb dækker alene undervisningen i Navigation og afregnes gennem Kolding Sejlklub. Herudover kommer der et eksamensgebyr på ca. 200 kr. og udgifter til undervisningsmateriale på ca. 450 kr. Forbehold for prisændringer og fragt.
Bestilling af undervisningsmateriale foretages første undervisningsaften.

Tilmelding:

Tilmelding via Kolding Sejlklubs hjemmeside, hvis ikke du er medlem af Kolding Sejlklub skal du først indmelde dig i Kolding Sejlklub.

Sted: Kolding Sejlklub´s klubhus, Dokvej 1, Kolding