Klubaften Sejl og Trim

Onsdag d. 27. oktober 2021 kl. 18.30

I samarbejde med Kolding Bådelaug og OneSails  afholder en klubaften med emnet sejl og trim.

Kom og være med til en hyggelig og spændende aften i Kolding Sejlklub onsdag den 27. Oktober 2021 kl. 18.30.

Her vil sejlmager Mads Christensen fra OneSails komme og fortælle om sejl- og rigtrim og en masse andre super spændende ting. Der vil undervejs være rig mulighed for at stille spørgsmål.

Det er vigtigt at fastslå, at aftenen ikke kun er for kapsejlerne, men i høj grad også henvender sig til den almindelige tursejler. OneSails vil fortælle om, hvad de lægger vægt på, når de skal opmåle og fremstille et nyt sejl.

Der vil være kaffe på kanden og lidt godt til ganen, ligesom der vil være mulighed for at købe øl og vand.

Foredraget vil finde sted i Kolding Sejlklubs lokaler på Nordhavnen – Dokvej 1, 6000 Kolding.

Tilmelding på dette link:

Sidste frist for tilmelding er den 20. oktober.